• تلفن: 5747 739 0912
  • ایمیل: qdarabi@gmail.com
  • ساعات کاری: 23:00-08:00

طراحی کاتالوگ

طراحی کاتالوگ هنوز برای بازاریابی شرکت ها نیاز اساسی می باشد و بسیاری از برندها برای معرفی خدمات و یا محصولات خود نیاز به انواع مختلف کاتالوگ دارند. اما هر خدمت و کاری اگر بر روی اصول و مبانی درست و علمی پایه گذاری شود، نتایج مفیدی به دست خواهد آمد. چه این طراحی کاتالوگ مبلمان باشد یا طراحی کاتالوگ صنعتی، شما هزینه های را برای طراحی کاتالوگ و چاپ کاتالوگ انجام می دهید و انتظار دارید نتیجه مناسبی هم بگیرید. بنابراین با ما همراه باشید تا این مسیر را برای شما روشن کنیم و اگر نیاز دیدید ما را نیز به خدمت خود بگیرید.

 

قیمت طراحی لوگو

طراحی لوگو نیز همانند هر کالا و خدمات دیگری به عوامل مختلفی منجمله، سابقه طراح لوگو، زمان اجرای لوگو، ایده پردازی و ….. بستگی دارد.

بنابراین برای دریافت مشاوره رایگان و اخذ قیمت خود با ما تماس بگیرید، تا بهترین قیمت و مناسب ترین طراحی را به شما پیشنهاد دهیم.

استفاده از کاتالوگ در هر شغلی ضروری است زیرا ثابت شده است که روش خوبی برای افزایش فروش است ، صاحبان مشاغل بودجه لازم را برای طراحی و چاپ کاتالوگ اختصاص می دهند و تقریبا هیچ شرکتی نیست که بتواند محصولات و خدمات خود را بدون داشتن کاتالوگ برای فروش به بازار عرضه کند. همیشه بخاطر داشته باشید که طراحی و چاپ کاتالوگ نیز یک سرمایه گذاری است نه هزینه ، بنابراین نتیجه نهایی (سود) بسیار مهمتر از هزینه اولیه است.
اما نکته مهم اینجاست که با توجه به هزینه های بالای چاپ چگونه از طراحی کاتالوگ بهترین نتیجه را بدست آوریم؟ بنابراین با ما همراه باشید تا شما را با نکته های مهم طراحی کاتالوگ و چاپ کاتالوگ آشنا کنیم.

اصول طراحی کاتالوگ

برای موفقیت در هزینه کرد خود بهتر است اصولی را رعایت کرد. اگر چه فرق چندانی ندارد که این اصول طراحی کاتالوگ صنعتی باشد یا اصول طراحی کاتالوگ مواد غذایی. اصول معمولا یکی است و شامل موارد کلی ذیل:

خواسته های مخاطب را در نظر بگیرید:

یکی از اولین موارد مهم در نظر گرفتن نیازها و خواسته های مخاطب در طراحیی کاتالوگ است. اگر نیاز مخاطب در طراحی لحاظ نگردد، نتیجه نهایی هم متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال طراحی کاتالوگ مبلمان نیاز به عکس مناسب داشته در حالی که طراحی کاتالوگ صنعتی معمولا نیاز به اطلاعات کافی دارد. بنابراین خود را به جای مخاطب در نظر بگیرید.

استفاده از عکس مناسب:

بسیاری از مشتریان در این زمینه دچار مشکل می شوند و ترجیح می دهند از عکس های معمولی استفاده نمایند. اما بدانید تجربه نشان داده است که عکس مناسب تاثیر بسیار زیادی در جلب نظر مخاطب دارد. وجود یک عکس به تنهایی گاهی ارزش یک صفحه توضیحات را داشته و علاوه بر آن نیز بسیار گویا تر است. پس اگر محصول اختصاصی دارید حتما عکاسی انجام دهید.

توضیحات چکیده:

در طراحی کاتالوگ بهتر است از زیاده گویی، اغراق، خلاصه گویی و … پرهیز نموده و بسیار شفاف و مناسب مطلب را برای مخاطب عنوان نمائید.

از امکانات اضافه کمک بگیرید:

در طراحی کاتالوگ فقط موضوع طراحی مطرح نیست بلکه موارد دیگری مانند نوع چاپ، کاغذ، صحافی و … نیز دخیل است بنابراین برای کمک به بهترین نتیجه بایستی از این عوامل نیز استفاده کرد.

رعایت سایر موارد مانند فونت، نگارش املایی کاتالوگ و ….

علاوه بر موارد بالا سعی کنید در طراحی کاتالوگ غلط املایی نداشته باشید، از فونت های بسیار زیادی استفاده نکنید و فقط از چند نوع محدود استفاده کنید.

قیمت طراحی کاتالوگ و عوامل مهم آن

برای تعیین هزینه طراحی کاتالوگ عوامل مختلفی در نظر گرفته می شود تا قیمت نهایی به مشتری اعلام گردد برخی از این موارد در ذیل درج گردیده است.

قالب و اندازه کاتالوگ
خدمات جانبی مانند سلفون و یووی و …
صحافی
تعداد صفحات
مقدار متن ، اطلاعات و تصاویر در هر صفحه
پیچیدگی طراحی صفحات
و…

مراحل طراحی کاتالوگ

برنامه ریزی ، سازماندهی و استراتژی طراحی کاتالوگ
نوشتن مطالب و محتوا
تهیه عکس مناسب
مشخص کردن نوع طراحی
اجرای کار و اتود اولیه
بازبینی و تائید طرح از کارفرما
چاپ کاتالوگ و خدمات جانبی چاپ

راهکارهای صرفه جویی در هزینه طراحی کاتالوگ

هزینه های مختلف چاپ و قیمت کاغذ باعث شده شرکت ها برای کاهش هزینه های خود تلاش های زیادی نمایند که برخی از راهکارها در اینجا به طور خلاصه عنوان می شود.

1- ارائه اطلاعات بیشتر از طریق QR کد و یا ارجاه به وی سایت
2- کاهش محتوا و عکس و خلاصه گویی مناسب
3- استفاده از دسته بندی برای محصولات مرتبط

با این چند اصل ساده می توانید در بسیاری از هزینه های خود صرفه جویی نمائید.

طراحی کاتالوگ آنلاین

گسترش خدمات اینترنتی و آنلاین باعث تغییر در بسیاری از کسب و کارها شده است، اگر چه برخی از سایتها طراحی کاتالوگ آنلاین را ارائه می دهند اما با توجه به اینکه برای هر شرکت محصول، خدمات و محتوا متفاوت است، هنوز وب سایت کاملی در زمینه طراحی آنلاین کاتالوگ به وجود نیامده است.
اما نگران نباشید ما با اتکا به توانمندی، تجربه و رزومه خود با دریافت آنلاین اطلاعات شما ، طراحی کاتالوگ آنلاین را برای شما انجام داده و نیاز به حضور و رفت و آمد شما نخواهد بود.

نوع کاغذ و تعداد صفحات

برای طراحی کاتالوگ بسته به نوع آن می توان از کاغذهای مختلفی استفاده کرد اما معروف ترین و مشخص ترین آنها گلاسه است که در در گرمهای 80 تا 300 گرم موجود است. و بسته به نوع کار، از گرم های مختلف استفاده می گردد. اینکه از چه گرمی استفاده گردد سوال اساسی است که بسیاری از مخاطبان از ما پرسیده اند و در پاسخ باید گفت که این عوامل بسته به نوع کسب و کار، مخاطب، تیراژ و …. متفاوت بوده و قانون خاصی برای آن وجود ندارد، بلکه به صورت تجربی در هر طرح انتخاب می شود.
تعداد صفحات نیز بایستی برای کاتالوگ های با تعداد صفحات کم مضربی از 4 و برای کاتالوگ های با تعداد صفحات بالا مضربی از 8 بایستی باشد.

برای سفارش کافی است با شماره 09127395747 تماس حاصل نمائید